29 aug. 2012

First love


A trecut atat de mult timp incat nici eu nu mai stiu pe cand m-am indragostit... Parca prima oara mi s-a intamplat la un carnaval cand intruchiparea frumusetei mi-a atras atentia. Era imbracata cu o rochie superba de care erau cusuti cativa trandafiri rosii, dar... stai! Nu despre asta vreau sa vorbesc acum! Mai ales ca nici macar nu mai stiu cum o chema  pe fata :( Ehh... iubiri de gradinita, ce sa-i faci...

Acum imi prezint o alta dragoste, una mai ciudata: GTA Vice City ;) Chiar atat de ciudat e oare? Adica imi e greu sa cred ca nu ai jucat nici macar un minut minunatia asta... Chiar daca s-au scurs anii si nu m-am mai jucat de mult, imi aduc aminte cateva parole (nu-mi place sa trisez, dar am o scuza: un pusti de varsta mea nu se putea descurca intr-o lume atat de cruda plina de mafioti si afaceri dubioase fara un ajutor divin...). Levemealone, thugstools, aspirine sau panzer inca stau intiparite adanc in minte alaturi de alte chestii care poate nici nu sunt asa de importante ca matematica, fizica sau teoria cuantica :))

Cum am facut, cum n-am facut, intr-o zi m-a vazut mama cum ma plimbam cu tancul prin oras dobandind stelute si eu, in copilaria mea, o intreb daca nu vrea sa ma ajute sa fur elicopterul care ma urmarea... Atat mi-a fost! Interdictie totala, CD-ul a fost distrus, si bietul baiat a ramas fara vise... Bine... nu asa s-a intamplat! Nu am renuntat! Cum sa fac una ca asta? Mi-am rugat un prieten sa-mi imprumute si mie CD-ul lui si am reinceput aventura...

Cred ca au fost sute de ore jucate daca nu cumva chiar mii de ore. De doua ori am dus toate misiunile la sfarsit si de fiecare data m-am incurcat la misiunea aceea in care trebuia sa ghidezi niste elicopere de jucarie sa plaseze bombe langa niste butoaie de benzina aflate intr-o cladire in constructie, nici acum nu stiu care e schepsis-ul...

Si n-am trait fericiti pana la adanci batraneti pentru ca intr-o noapte mi s-a ars placa de baza si nu am mai avut un calculator al meu mult timp :((

Acum le multumesc celor de la Gamesline.ro care pun la bataie, cu ajutorul echipei Blogal Initiative, doua exemplare din Diablo III (viitoarea mea dragoste ciudata) pentru blogger-ul care isi exprima cel mai bine experienta legata de joc!

Gata! V-am lasat! Ma duc sa reintru in atmosfera GTA! Salutari din Vice City!

Un comentariu:

  1. Doar cine nu a pierdut zile intregi in Vice City nu poate intelege sentimentul pe care il ai cand rejoci acea capodopera.

    RăspundețiȘtergere