5 mai 2011

Decretul de uitare a masinilor de scris a fost dat astazi prin inchiderea ultimei fabrici care producea aceste "masinarii"

Punct. 


Astazi se pune capat unei ere. De astazi nu vor mai exista masini de scris. Ce pacat. Imi placea sa ii admir pe batranii care stateau in fata "magaoaielor" astea si bateau tasta cu tasta cate o litera. Era mult mai greu atunci sa poti redacta ceva la masina de scris, insa acest te facea sa fi mai atent, mai grijuliu. Imi aduc aminte de prima oara cand am atins o masina de scris. Acum cativa ani la Casa Stefan Baciu am vazut o cutie neagra. O cutie mare, neagra, cu o forma destul de ciudata. Am intrebat si eu ce e acolo si am vazut o masina de scris, cred ca era o Olympia. Pana nu atingi o masina de scris nu iti pot da seama cat de important e scrisul. 
Apropo cumpar o masina de scris care sa fie functionabila si sa arate cat se poate de bine posibil...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu